TÖBB MINT ISKOLA!
Bejelentkezés
?
BELÉPÉS

Események


„Olyan, mintha a családommal lennék”

 

A Baptista Tehetségsegítő Tanács belső pályázatának záró szakmai fórumát rendezték meg minap Kisújszálláson.

 

 

„Olyan, mintha a családommal lennék. A 11 tagú családommal” (Forrás: Zenegér projektben egy résztvevő kislány)

 

2018. június 20-án Kisújszálláson, a Kossuth Lajos Baptista Általános Iskolában került megrendezésre a BTST  NTP-HTTSZ-004-17 pályázathoz kapcsolódószakmai fórum. Ennek keretében találkoztunk azokkal a kollégákkal, akik a BTST által 2017. szeptemberében meghirdetett belső pályázaton nyertes projektet nyújtottak be. Jelen volt a rendezvényen a fenntartó képviseletében Szász Veronika, területi igazgató, aki végig kísérte a folyamatot a pályázat kiírásától annak megvalósításáig. Erre a kiírásra pályázatot nyújthattak be a Baptista Szeretetszolgálat fenntartása alá tartozó köznevelési intézmények, minimum 100 000 Ft, maximum 250 000 Ft anyagi forrásra. Közel 4 millió forint támogatást biztosított fenntartónk. Egy intézményi program 30 órás tehetségműhely foglalkozásokat és egy ehhez kapcsolódó tanulmányi kirándulás megvalósítását jelenti, 8-16 tanuló bevonásával a 2017/18-as tanév végéig. A foglalkozásokhoz a szükséges eszközök beszerzésére is lehetett forrást felhasználni.

A fórumon 12 intézmény mutatta be a megvalósított projektjét. A résztvevők kiemelték, hogy a programnak óriási közösségépítő ereje volt. A gyerekek nagyon szívesen kapcsolódtak be a tehetségsegítő foglalkozásokba. A 18 projektben több, mint 600 óra szervezett tehetségsegítő foglalkozás valósult meg. A bevont gyermekek száma 200 fő. A program által érintett tanulók száma ennél jóval több. Hiszen a lazító programokra több tanuló is bevonásra került. Ennek során olyan helyekre jutottak el, ahová másként nem mehettek volna. Volt olyan ötödikes vidéki kislány, aki így jutott el életében először pl. strandra. Néhányat említek meg: Magyar Természettudományi Múzeum Budapest, Agóra Tudományos Élményközpont Debrecen, az Egri Vár, Csillagvizsgáló, az Állatkert Budapesten, Színház látogatás Budapesten, Debrecenben, az OTP Fáy központjában, Pákozd, Dinnyés Várpark, Soponya Ökocentrum, Balatonfüred Mestercukrászat, Sárospaki Vár, Martonvásár, Kastély, A 18 nyertes, megvalósító intézmény között óvodák, általános iskolák és középiskolák is voltak.

A 30 órás projektek egyik legnagyobb erénye, hogy a megvalósító pedagógusok keresték azokat az utakat, amelyek segítségével élmény a tanulás a gyerekeknek, és más módszerekkel tanulnak, mint a tanórákon. A témák közül néhányat említek meg: Matematika-logika rejtvények segítségével, észforgató, okos játékok, komplex személyiségfejlesztés a művészetek segítségével, természet fotózás, tűzzománc, mézeskalács alkotások készítése. Bábozás, színjáték bibliai történetek feldolgozásával. Bar-angol angol nyelvi honismereti projekt, csillagászat, kutatás másként, családi tehetség délután.

A szakmai beszámoló során mindenki elkészítette a jó gyakorlatának bemutatását, amely bekerül a Talentum Jó gyakorlatok Tárába. Minden érdeklődő megismerheti, és átveheti, adaptálhatja a már kipróbált programot. Készül egy nyomtatott formája is a jó gyakorlatoknak, melyet minden intézményhez el fogunk juttatni.

Ősszel folytatjuk a projektek bemutatkozását Velencén, a Zöldliget Általános Iskolában.

A megvalósítók és a kiírók egyöntetű véleménye, hogy olyan szakmai hozadéka volt a belső pályázatnak, amely pénzben nem fejezhető ki. Olyan értékek jöttek létre, amelynek során mérhető az emberi kapcsolatok fejlődése, a pedagógusok, gyerekek, szülők érdeklődése, támogatása. A tanulás játékossága, a tanórán kívüli ismeretszerzés forrásainak megmutatása, mind-mind olyan értékes eleme, amely a napi tanulás-tanítás folyamatában is ott kellene, legyen. A gyerekek, fiatalok érzelmi intelligenciája a projektek során maximálisan fejlődött. A BTST vezetősége, a pályázók köszönetüket fejezik ki a fenntartónak a lehetőségért, az anyagi forrás megteremtéséért. Szeretnénk mindannyian, ha folytatása lehetne a következő tanév során a megkezdett munkának.

Oros Róza BTST vezető

 




Természettudományos tehetség szakmai fórum Pécs

 

 

2018. május 24-25-én került megrendezésre Pécsett az első Természettudományos szakmai fórum a Baptista Szeretetszolgálat EJSZ Széchenyi István Gimnáziuma, Szakgimnáziuma, Általános Iskolája és Sportiskolája regisztrált tehetségpont és a BTST NTP-HTTSZ-004-17 pályázathoz kapcsolódó program keretében.

 

 

A rendezvény fővédnöke: Szenczy Sándor a Baptista Szeretetszolgálat elnöke volt. A résztvevőket Kutas József igazgató úr és Bogár László Pécs város Kulturális és Köznevelési Bizottságának vezetője, Oros Róza BTST vezető, Hajnal Zoltán iskola lelkész köszöntötték.

A kétnapos tanácskozás során célunk az volt, hogy új lehetőségeket ismerjünk meg a természettudományos oktatás területéről, valamint kialakítsunk egy egységes képet a baptista iskolák jelenlegi helyzetéről e területen. Egyéni tudásunkat megosztva egymással, segítsük egy olyan stratégia megalapozását, amely a jövőben támogatni tudja az iskoláinkban folyó ez irányú nevelő-oktató munkát.

Az első napon Szitt Zsolt műhelyvezető, a tehetséggondozáshoz kapcsolódó elméleti ismereteket elevenítette fel. Kovács Mónika szakmai vezető a határon túli tehetségsegítést mutatta be. Szabóné Bárdos Csilla (PTE) az élettudományi tehetségek támogatását, Dr Hock Márta (PTE) az egészségtudomány, Dr Szabó Csaba oktatási főigazgató a nyelvi és tudományos tehetségek jellemzőit mutatta be. Nagy Márta, Horváth Erika a Széchenyi Gimnázium jó gyakorlatait, Stefan Roland és Hegedűs Patrik diák előadók, a saját kutatásukat mutatták be. Lőrincz Péter a Horvát Gimnázium szaktanára egy lenyűgöző előadást tartott, a tanórán kívüli tehetséggondozó tevékenységéről. Feketéné Batka Eszter Széchenyi Gimnázium pedagógusa, bemutatta a GEOGEBRA program nyújtotta lehetőségeket. Szíjártó Tiborné az erdei iskolai programokat, Dr Kitanics Máté (MTA BTK TTT) Nagy Szulejmán szultán szigetvári türbéjének kutatását tárta elénk.

A második napi tanácskozás témája az iskolákban készült természettudományos felmérés elemzése volt. Az online kérdőíveket 27 intézmény, 109 pedagógus, és 2511 tanuló töltötte ki. A beérkezett válaszok kiértékelését a szakmai fórumon hat intézmény vállalta. Előadók voltak: Patocskai László, Balogh Péter, igazgatók, Juhar Emőke igazgató helyettes, Kohan Éva, Ernesztné Sebők Beáta, Veress Károly, Horváth Erika szaktanárok, tehetségsegítő kollégák. Igen értékes és előremutató elemzéseket hallhattunk.

A résztvevők, mintegy negyven fő, a BSZ EJSZ iskoláit képviselték: Vásárosnamény, Kótaj, Nagyhalász, Debrecen, Kisújszállás, Tiszaroff, Velence, Pécs, Budapest, Törökszentmiklós, valamint megtisztelte a rendezvényt Szász Veronika területi oktatási igazgató.

A kétnapos tanácskozást nagyon hatékonynak ítélték meg a jelenlévők. Közös elhatározás, hogy a következő tanévben folytatjuk az együttgondolkodást a természettudományos oktatásunk jövőjéről. Szándékunk az, hogy segítsük a pedagógusokat, diákokat felkészülni a VUCA világában való kihívásokra. (V – volatility: változékonyság U – uncertainty: bizonytalanság C – complexity: komplexitás A – ambiguity: kétértelműség)

Oros Róza

BTST vezetője0


0



Kirándulás a belső tehetség pályázat segítségével a debreceni Agórába

 

 

A kisújszállási Kossuth Lajos Baptista Általános Iskola és Kollégium tehetségsegítő munkája számtalan változáson ment keresztül a 2017/2018-as tanévben.

 

Az év elején megalakult tehetségsegítő munkacsoportunk, megújítottuk tehetségpont regisztrációnkat, a hagyományok megtartása mellett új tehetségterületeket próbáltunk ki. 13 pályázatot írtunk és valósítottunk meg. Két tehetségműhely - az ének-zenei és matematika logikai - kiemelkedett a többi közül (az ének-zenei műhely vezetője Janó Valéria, a matematika- logikai műhely vezetője Ernesztné Sebők Beáta). A gyerekek számtalan versenyen indultak és értek el helyezéseket, valamint tevékenyen bekapcsolódtak a pályázatok megvalósításába. A két terület művelőit az év során példa nélküli összefogás, együttműködés, és egymás segítése jellemezte.

A tanév lezárásaként 2018. június 6-án, a belső pályázat finanszírozásában, 27 tanulónk a debreceni Agóra központba kirándulhatott.

Megismerkedhettek számtalanan természeti csodával: Tesla zenélő villámaival, a tükörlabirintussal, a hologrammal, a Bermuda- háromszöggel. A planetáriumban a csillagok és bolygók titkait kémlelték. Bicikliztek a magasban, és gyorsulhattak, mint egy párduc. A legnagyobb sikert a fizika bemutató show aratta, ahol közreműködhettek. Számtalan kísérletben ismerkedtek meg azzal, hogy milyen körülmények várnának rájuk az űrben, és miért is rejt tévedést a Starwars több képkockája. Amit mégis a legjobban élveztek, az a több órás, interaktív, kötetlen játék.

Egy hosszú nap végén fáradtan, de telve élményekkel értek haza.

Köszönjük a támogatást, és reméljük a későbbiekben is lesz lehetőségünk belső pályázat benyújtására.

 

Ernesztné Sebők Beáta,

a tehetségsegítő csoport vezetője

 



„A feladat hozza létre a tehetséget”: a TehetségDetekt szakmai nap margójára

 

A Baptista Tehetségsegítő Tanács szervezésében április 26-án a velencei Zöldliget Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskolában rendezték meg a második TehetségDetekt szakmai fórumot.

 

A tehetség-koordinátorok szakmai közös gondolkodásának az iskola közege, tehetséggondozó szemlélete ideális közeget biztosított. Tóthné Benkő Mónika és Segesdiné Sárközi Anna jóvoltából megismerhettük az iskola tehetségprogramjait, majd kezdődhetett a közös munka. A tehetséggondozás paradigmaváltása, a tevékenységekben megmutatkozó erősségek mentén szervezett tanulási helyzetek fontosságának kérdésében mindenki beszámolt saját, vagy intézményének jó gyakorlatáról.

Ezt követően a sokszínű tehetségtámogató munka támogatására, a tehetséggondozás tanórai megvalósításának segítésére a TehetségDetekt nyújtotta lehetőségekkel ismerkedhettek meg a résztvevők. Saját maguk próbálhatták ki a tehetségterületek önjellemzéses kérdőívét, pedagógusi visszajelzést adtak Adytól Puskásig művészek, sportolók, közszereplők erősségeire vonatkozólag, közösen derítették fel egy osztályprofil alapján a közösség dinamikáját, értékstátuszait. A szakmai diskurzusban hangsúlyossá vált a Detekt működésének fő szempontja, amely szerint a cél nem a tehetséget azonosítani, hanem a tehetségfejlődés lehetőségeiről minél árnyaltabb képet adni a pedagógusoknak, ily módon az eredmények hozzájárulhatnak az optimális fejlesztő környezet kialakításához, mint amilyen például a differenciálás vagy az egyéni fejlődés támogatása.

A szakmai fórum teljes mértékben igazolta, hogy maga a feladat hozza létre a tehetséget, mert az építő jellegű eszmecserék és tapasztalat-megosztások mellett számos innovatív megoldás született a közös gondolkodások eredményeként. Az óvodai adaptációjára is számtalan ötlet formálódott, a tehetségterületek szerinti feladatokban pedig a kreativitás minden területen megmutatkozott.

Zárásként minden résztvevő kiemelte, hogy a mindennapi munkaszervezéshez remek lehetőséget lát a Detekt használatában, és az egyéni tanulói mappa kialakításával a nyomon követés is elérhetővé válik, így a tehetségsegítés komplexitása és folyamat jellege is egyaránt teljesülhet.

Eredményes és élményteli napot zárhattunk, külön köszönet a vendéglátásért és a program megszervezéséért.

Kovács Mónika

BTST, szakmai vezető

 

 

 

 

 

Kiváló és európai baptista tehetségpontok

 

Március 24-én a Baptista Tehetségsegítő Tanács hálózatának 11 tehetségpontja vehette át a kitüntető címet a IX: Kárpát-medencei Tehetségnapon, a Szent Margit Gimnáziumban tartott ünnepségen.

Kilenc tehetségpontunk az Akkreditált Kiváló Tehetségpont címet:

Baptista Szeretetszolgálat Gyöngyszem Óvodája Kótaj,

Baptista Szeretetszolgálat Kisújszállási Óvodája Kisújszállás,

Diószegi Sámuel Baptista Szakgimnázium és Szakközépiskola Debrecen,

Hétszínvirág Baptista Óvoda Hétszínvirág Baptista Néptáncműhely Seregélyes,

Hétszínvirág Baptista Óvoda Fabula Süni drámastúdió Seregélyes,

Illéssy Sándor Baptista Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola Kisújszállás,

István Király Baptista Általános Iskola Kótaj,

Kazinczy Ferenc Baptista Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Nyírbogdány,

Tiszaroffi Baptista Általános Iskola és Óvoda Tiszaroff,

Két tehetségpontunk az Európai Tehetségpont címet:

Zöldliget Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskola és Gimnázium Velence,

Baptista Szeretetszolgálat EJSZ Kölcsey Ferenc Általános Iskolája Törökszentmiklós.

 

 

 

 

Tehetséggondozó szakmai fórum Nagyhalászon

 

 

 

A Csuha Antal Baptista Általános Iskola, Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola március 5-én adott otthont „Az intézményi tehetséggondozás gyakorlati megvalósítása”c. szakmai fórumnak, melyre a Baptista Tehetségsegítő Tanács NTP-HTTSZ-004-17 pályázati programjának keretében került sor.

A rendezvényre a Baptista Szeretetszolgálat által fenntartott intézményekből érkeztek vendégek. A nap célja az volt, hogy az érdeklődők megismerjék a nagyhalászi iskola tehetséggondozó stratégiáját, illetve az itt működő tehetséggondozó műhelyek munkáját. Az esemény keretében a színjátszó csoport és a néptáncosok előadását nézhették meg a vendégek, majd műhelylátogatás keretében bepillantást nyerhettek a tollaslabda, a sakk valamint a néptánc csoport munkájába. A Baptista Tehetségsegítő Tanács nemcsak szakmai tanácsokkal, hanem a pályázati úton elnyert anyagi támogatással is segíti az intézményben folyó tehetséggondozást.

Petró Gergely

Csuha Antal Baptista Általános Iskola,
Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola

 

 

 

Baptista Tehetségsegítő Tanács szakmai műhely

 

                                                                                    

Kisújszálláson, a Kossuth Lajos Baptista Általános Iskolában rendezték a Baptista Tehetségsegítő Tanács (NTP-HTTSZ-004-17) pályázatához kapcsolódó szakmai programot, amelynek témája a TehetségDetekt szoftver használata volt.

 

 

 

A műhelyfoglalkozást Kovács Mónika szakmai vezető vezette. A TehetségDetekt elsődlegesen a tehetségazonosításban és a nyomon követésben nyújt segítséget a baptista intézmények pedagógusai számára, de használatával a tanórai és a tanórán kívüli tehetséggondozó tevékenységet is a tanulók egyéni érdeklődéséhez, képességeihez lehet igazítani.

 

Minden résztvevő pedagógus számára egyéni kódokat hoztak létre, amelyek lehetővé teszik a kollégák számára a rendszer folyamatos használatát. A résztvevők gyakorlati bemutató során ismerkedhettek meg a felület által nyújtott lehetőségekkel, kipróbálhatták a tanulók, tanulócsoportok és tesztíratások adminisztrációját. Arról is információt kaphattak, hogyan tudnak intézményi tehetségtérképet készíteni, amely elengedhetetlen az intézmény tehetséggondozási tevékenységének hosszú távú megtervezéséhez. A megírt tesztek alapján a rendszer egyéni tanulói mappákat készít, melynek a nyomon követésben lehet nagy szerepe. A személyes adatok védelmének érdekében minden tanuló egyéni kóddal tudja használni a rendszert, így a tanulók csak a saját eredményeiket ismerhetik meg. A szoftver lehetővé teszi a felhasználó pedagógusok számára, hogy egy adott tanulócsoportra vonatkozóan csoportprofilt készíthessenek, amely lehetővé teszi az interperszonális kapcsolatok, valamint a csoportdinamika változásainak megfigyelését.

 

A délutáni órákban a TehetségDetekt továbbfejlesztésének lehetőségeiről, valamint arról esett szó, hogy a tanórai differenciált készségfejlesztést hogyan segíthetjük elő a tehetség-tesztek eredményeinek felhasználásával, és milyen további lehetőségeket ad a szoftver a pedagógusok számára a tanórák megtervezéséhez.

 

Szidey Szilvia

műhelyvezető, szakmai tanácsadó

 

 

 

 

 

Szakmai fórumot rendeztek a tehetséggondozásról a téglási II. Rákóczi Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Baptista Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában.

 

„A kreativitás fejlesztése címmel 2018. január 16-án szakmai fórumot tartottunk iskolánkban, melyre az ország számos településéről érkeztek pedagógusok. A rendezvény a Baptista Tehetségsegítő Tanács NTP-HTTSZ-004-17 pályázatához kapcsolódott. A művészeti iskolások rövid műsora után a vendégeket Szilágyiné Bodnár Erzsébet, iskolánk igazgatónője köszöntötte. Előadásában bemutatta iskolánkat, majd beszélt az itt folyó tehetséggondozó munkáról. Oros Róza, A Baptista Tehetségsegítő Tanács elnöke beszédében ismertette a pályázat keretében megvalósuló programokat.

Iskolánk tanárai a kreativitás fejlesztési lehetőségeiről tartottak előadásokat az alábbi területeken:

Majoros Lászlóné – matematika

Kissné Lesnyák Beáta – angol

Fekete Tamás – robotika

Szabó Lilla és Kovácsné Lőrincz Judit - rajz

A program kézműves és rajz műhelyfoglalkozással zárult, melyeket Burai Erika, Szabó Lilla és Kovácsné Lőrincz Judit tartottak.

Nagyon tartalmas, hasznos napot töltöttünk együtt!”

Kovácsné Lőrincz Judit

                                                         BTST művészeti műhelyének vezetője

 

 

 

 

 

 

 

Európai Tehetségpont a Kölcsey!

 

Jó hírrel kezdődött az újév a Baptista Szeretetszolgálat EJSZ Kölcsey Ferenc Általános Iskolájában.

 

„A Budapesti Európai Tehetségpont értesített bennünket, hogy az Európai Tehetségpont cím elnyerésére benyújtott pályázatunkat sikeresnek minősítették, ennek következtében tagjai lettünk az Európai Tehetségsegítő Hálózatnak. A csatlakozást igazoló oklevelet várhatóan január végén vehetjük át. Bízunk abban, hogy az elismerés további lendületet ad tehetséggondozó munkánknak, a hálózatba kerülés pedig bővíti kapcsolatépítési, módszertani, szakmai lehetőségeinket”, mondta Görömbei Zoltán igazgató.

 

 

 

 

 

 

 

„A jövő a gyermekeinken múlik. A mi feladatunk pedig az,
hogy segítsünk nekik kibontakoztatni
a mindannyiukban ott rejlő tehetséget.”

/Csíkszentmihályi Mihály/

 

2017. december 12-én a Szivárvány Baptista Általános Iskola, Gimnázium és Szakképző Iskola adott otthont a Baptista Tehetségsegítő Tanács felkérésére szervezett szakmai fórumnak.

Az előadók: Fülöp Márta / tanár, az Informatika- Számítástechnika Tanárok Egyesületének Elnöke/ és Leiner Károly /(Zöldbéka tanár úr) tanító, gyógypedagógus, az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületének vezetőségi tagja/ mutatták be, hogy kik is azok a problé-Más tanulók a mai oktatási intézményekben, akiket másképp kell oktatni, nevelni.

 

Leiner Károly a jövő iskoláját vetítette a részt vevők elé, ahol nincsenek tantárgyak, az oktatás maga nagyon sokszínű, a projektoktatástól az élménypedagógián át a digitális eszközök bevonásáig. Beszélt a tanárok előtt álló kihívásokról, amelyek teljesen új szemléletet követelnek meg tőlük. A műhelyfoglalkozáson rengeteg jó ötletet mutatott be, amelyek órai keretben, de fejlesztő foglalkozásokon, kirándulásokon, tehetségsegítő műhelyek foglalkozásain is felhasználhatóak. A megjelentek több feladatot maguk is kipróbáltak és igen lelkesen végezték a csoportos vagy páros feladatokat. Valódi élményt kaptak, amit remélhetőleg tovább visznek az osztályokba is, hiszen nem a kész tudást kellene ma a tanulóinknak átadni, hanem a tanulás élményét, a kíváncsiságot, a kreatív gondolkodás, problémamegoldás képességét.

 

Fülöp Márta arról beszélt, mennyire nehéz felismerni a tehetséges tanulókat, hiszen a legtöbben elkerülő stratégiát alkalmaznak, nem akarnak kitűnni a szürke tömegből. Elmondta, hogy lehetnek olyan tanulók, akik csak egy területen kiemelkedően tehetségesek, a többin pedig átlagosan teljesítenek. Fontos, hogy ne csak az az egy terület kerüljön fejlesztésre, hiszen a cél az, hogy komplex tudást adjunk át, amely elvezeti a tanulót a szociális-emocionális „jól-lét” érzéséhez. Az előadásából kiderült, hogy a tehetséges gyermekek is szoronghatnak, a teljesítménykényszer, a társaikkal való folyamatos összehasonlítás miatt. Fontos tehát, hogy a tanárok odafigyeléssel, türelemmel, bátorítással elérjék, hogy a tanuló felismerje képességeit és önmaga próbáljon többet kihozni magából.

 

A konferencián részt vevő kollégák visszajelzései nagyon pozitívak voltak. Mindenki élményekkel, új ötletekkel gazdagodva távozott. Reméljük sikerült új oldaláról bemutatni az oktatás lehetőségeit.

Köszönjük az intézmény vezetőségének a rugalmas, gyors és színvonalas előadások megszervezését és lebonyolítását.

 

 

 

 

                                                                                  Törökné Horváth Andrea

                                                                                gyógypedagógus, Mk. vezető

 

 

 

 

 

 

 

Díjátadó ünnepség a tehetséggondozás jegyében

 

Görömbei Zoltán igazgató május 31-én ünnepélyes keretek között vette át a Minősített Tehetség Műhely kitüntető címet. Az elismerést iskolája, a Baptista Szeretetszolgálat fenntartásában működő Kölcsey Ferenc  Általános Iskola nyerte el, az Új Nemzedék Központ által meghirdetett „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt keretében, egy több hónapon át, több fordulóban zajló minősítési eljárás során.

A hét régióban, 171 pályázóból, a 38 legjobb lett a cím birtokosa. Rangos mezőnyben állt helyt iskolánk a minősítés során. A díjazottak között számos gyakorló és középiskola is van. A támogatás pedagógus-továbbképzéseket, mentorálást, szakmai rendezvényeket, tárgyi eszközöket, szakmai együttműködéseket, konzultációs lehetőségeket biztosít öt éven keresztül folyamatosan 2020-ig. Gratulálunk az intézmény igazgatójának, vezetésének, a tehetséggondozást végző pedagógusoknak, valamint az intézmény valamennyi dolgozójának! Nagyon büszkék vagyunk rájuk! További sok sikert és eredményes munkát kívánunk!

 

Baptista Tehetségsegítő Tanács nevében: Oros Róza

 

KERESÉS:
OK

Heti jó hír

""Minden képzeletet felülmúl, amit Isten életünk törött darabkáiból tud alkotni, ha teljesen rábízzuk azokat.""
(Pascal)

CSATORNÁK

ESEMÉNYNAPTÁR
KÖVETKEZŐ ESEMÉNYEK
ESEMÉNYNAPTÁR
Az alábbi naptárban tudja kiválasztani egy adott naphoz tartozó eseményt. A hónapok között a nyilak segítségével tud lépkedni.
ÖSSZES ESEMÉNY

INTÉZMÉNYEINK

ELÉRHETŐSÉGEK

BAPTISTA NEVELÉS - OKTATÁS

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.

Telefon: +36 1 381 0537
Fax: +36 1 381 0536

E-mail: fenntarto kukac baptistaoktatas pont hu

Web: www.baptistaoktatas.hu

© 2013 BAPTISTA SZERETETSZOLGÁLAT
DESIGN és FEJLESZTÉS: RELATIVE